Veel Gestelde Vragen

WAAR KOMEN DE PRODUCTEN VANDAAN?

De Steg selecteert in de directe regio van uw Horeca-zaak tuinders, boeren en vissers die prachtige producten leven zo van het land of uit het water. En allemaal uit de directe regio van uw bedrijf, zodat we niet ver hoeven te rijden om de superverse producten direct bij u in de keuken te bezorgen. Alle producten staan met naam en toenaam op de bestelsite. Niks geheim of verborgen. U bestelt via de site direct bij hen. Zo zijn de lijnen het kortst en de producten het verst.

ZIJN DE PRODUCTEN ALTIJD 100% IDENTIEK?

De producten zijn zo variabel als de natuur zelf. Wij leveren geen machinaal opgepoetste appeltjes, maar exact de appel die u kiest op de site en daar alle varianten van zoals de natuur ze maakt. Dus soms zijn de producten wat groter, lichter, roder, glanzender of doffer. Net zo gevarieerd als uw gasten. Dat maakt de natuur zo mooi.

IS HET HELE ASSORTIMENT ALTIJD VOORRADIG?

Wij werken met lokale producten en leveren wat vers van het land of uit het water komt. Gisteren geplukt, vandaag in uw keuken. Dat is seizoensgebonden. Wij leveren 365 dagen per jaar, maar het assortiment is net zo variabel als de seizoenen en het weer.

OP WELKE DAG WORDT ER BEZORGD?

Bestellen kan tot dinsdag 23:00 uur en wij leveren donderdag voor 13:00 uur. Elke week. Het hele jaar rond.

HOE GAAT DE FACTURATIE EN BETALING?

U kunt direct bestellen op de site. Als de order compleet is vult u de betaalgegevens in en is alles meteen betaald. Op de dag van levering ontvangt u de factuur.

MOETEN WE ALTIJD ALLES VAN DE STEG BESTELLEN?

Niets is verplicht. U besteld wat u nodig heeft en bij wie u dat wil. Cherry picking. De mooiste producten kiest u uit.  Wij halen ze op en zetten ze in uw koeling. En als u alleen in bepaalde seizoenen wil bestellen, of een week of langer overslaat; geen probleem. Wij horen het graag van u als we weer aan de slag mogen.

NALEVERINGEN?

Omdat we de organisatie klein willen houden, zonder overhead en altijd 100% betrouwbaar op het juiste moment willen leveren, zijn nabestellingen na dinsdag 23:00 uur in principe niet meer mogelijk. U kunt natuurlijk altijd een email aan ons sturen, zodat we kunnen kijken of er nog iets te regelen valt. 

DAGPRIJZEN?

De Steg heeft geen invloed op de dagprijzen. De boer, kweker, visser of tuinder bepaalt de prijs. Omdat het seizoensproducten zijn kunnen de prijzen altijd fluctueren. Wel horen wij graag hoe u de prijs/kwaliteit verhouding ervaart. Wij koppelen dt altijd terug aan de producent. 

TRANSPORTKOSTEN?

Wij rekenen met de tarieven van de producenten. U betaalt € 25,00 plus 15% opslag over het factuurbedrag exclusief BTW voor het bestelsysteem, de administratieve afhandeling en het transport. U betaalt geen abonnementskosten of jaarfee, dus u bent zo vrij als een vogeltje om te bestellen of te stoppen.